UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO (16-05-2014 r.)
Miejska Energetyka Cieplna Piła spółka z o.o. zawiadamia o unieważnieniu postępowania przetargowego nr 13/2014 na podstawie § 35 ust 16 Regulaminu Udzielania Zamówień oraz zapisów pkt 13 SIWZ, tj. „w każdym momencie bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów
przygotowania ofert".
przygotowania ofert".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (29.04.2014 r.)
Zamawiający:
Miejska Energetyka Cieplna Piła Sp. z o.o.
Ul. Kaczorska 20
64-920 Piła
Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie przetargowe nr 13/2014 w trybie jednostopniowym prowadzone w oparciu o Regulamin Udzielania Zamówień w MEC-PIŁA
Przedmiot zamówienia:
WYKONANIE REMONTU BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO MEC-PIŁA
Wadium:
Oferta na część pierwszą zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.500 zł (dwa tysiące pięćset złotych).
Oferta na część drugą zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.500 zł (tysiąc pięćset złotych).
W przypadku złożenia oferty na obie części wadium należy zsumować.
Wadium musi obejmować okres minimum 30 dni liczony od terminu składania ofert.
Termin realizacji:
Do 30.09.2014 r.
Termin składania ofert:
19.05.2014 r. do godz. 9.30
Kryteria:
Cena ofertowa – 90%
Gwarancja – 10%
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
SIWZ nr 13/2014 w załączeniu.
Osoby uprawnione do kontaktów:
Tomasz Smoleń – Kierownik Działu Technicznego, w godz. 7.00-15.00
tel. 67 215 16 29
Informacje dodatkowe:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert.
Zamawiający dopuszcza oferty częściowe.
Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców podczas realizacji zamówienia.
Zlecenie wykonania części robót podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników.