WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO (01.07.2021 r.)
1. Postępowanie przetargowe prowadzono w trybie zapytania ofertowego na zasadach zawartych w Regulaminie Udzielania Zamówień, który jest załącznikiem do Zarządzenia nr 26/2019 Prezesa Miejskiej Energetyki Cieplnej Piła Spółka z o.o.
2. W wymaganym terminie ofertę złożyło 2 Wykonawców.
3. Wybrano ofertę złożoną przez:
PPHU REMER PLUS Hubert Schoener
ul. Ludomska 18, 64-600 Dąbrówka Leśna
Oferta ta spełniła wszystkie oczekiwania i wymagania Zamawiającego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (21.05.2021 r.)
Zamawiający:
Miejska Energetyka Cieplna Piła Sp. z o.o.
Ul. Kaczorska 20
64-920 Piła
Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie sektorowe nr 8/2021 w trybie zapytania ofertowego prowadzone w oparciu o Regulamin Udzielania Zamówień w Miejskiej Energetyce Cieplnej Piła Sp. z o.o.
Przedmiot zamówienia:
DOSTAWA OBUWIA ORAZ ODZIEŻY OCHRONNEJ NA POTRZEBY MEC PIŁA
SP. Z O.O. W LATACH 2021 – 2022
Termin realizacji:
Umowa zawarta będzie na czas określony tj. na okres do 30.06.2022 r.
Termin składania ofert:
7.06.2021 r. do godz. 11.00
Kryteria:
Cena ofertowa – 100%
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
SIWZ nr 8/2021 w załączeniu.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
Tomasz Smoleń - Kierownik Działu Technicznego w godz. 700-1500 , tel. kom. +48 / 691 402 541
Informacje dodatkowe:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni począwszy od dnia otwarcia ofert.
Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców oraz ofert częściowych i wariantowych.
Zamawiający w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej (pkt. 3.2 SIWZ), jeżeli zostaną złożone co najmniej 2 oferty niepodlegające odrzuceniu.