WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO (10.10.2024 r.)
Informację o wyniku postępowania przetargowego nr 21/2024 Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania, na platformie zakupowej.
Link do miejsca publikacji znajduje się pod adresem na dole strony.
Link do miejsca publikacji znajduje się pod adresem na dole strony.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (30.08.2024 r.)
Zamawiający:
Miejska Energetyka Cieplna Piła Sp. z o.o.
ul. Kaczorska 20
64-920 Piła
Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie sektorowe nr 21/2024, prowadzone bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP), na podstawie Regulaminu Udzielania Zamówień Miejskiej Energetyki Cieplnej Piła Sp. z o.o., w trybie otwartym.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest REMONT SZATNI WRAZ Z POMIESZCZENIAMI SANITARNO-HIGIENICZNYMI W BUDYNKU DOSTAWNYM NA OBIEKCIE KR-ZACHÓD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) nr 21/2024.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
45211310-5 – Roboty budowlane w zakresie łazienek
45300000-0 – Roboty instalacyjne w budynkach
45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne
Informacje dodatkowe:
Pełna treść ogłoszenia ze wszystkimi niezbędnymi informacjami, dotyczącymi przygotowania i składania ofert, znajduje się na stronie internetowej prowadzonego postępowania przetargowego, na platformie zakupowej, pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/969824