OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (30.04.2019 r.)
Zamawiający:
Miejska Energetyka Cieplna Piła Sp. z o.o.
Ul. Kaczorska 20
64-920 Piła
Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie sektorowe nr 9/2019 w trybie zapytania ofertowego prowadzone w oparciu o Regulamin Udzielania Zamówień w Miejskiej Energetyce Cieplnej Piła Sp. z o.o.
Przedmiot zamówienia:
DOSTAWA ARMATURY DO PRZEBUDOWY POMPOWNI KR-KACZORSKA W MEC PIŁA SP. Z O.O.
Wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.500 zł (dwa tysiące pięćset złotych).
Wadium musi obejmować okres minimum 30 dni liczony od terminu składania ofert.
Termin realizacji:
Wymagany termin wykonania zamówienia do dnia 15.07.2019r.
Termin składania ofert:
10.05.2019 r. do godz. 11.00
Kryteria:
Cena ofertowa – 90%
Gwarancja – 10%
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
SIWZ nr 9/2019 w załączeniu.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
Mirosław Elicki – Dyrektor ds. techniczno-eksploatacyjnych w godz. 7.00-15.00,
tel. 67 215-16-25
Informacje dodatkowe:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni począwszy od dnia otwarcia ofert.
Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców oraz ofert częściowych i wariantowych.
Zamawiający w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej (pkt. 3.2 SIWZ), jeżeli zostaną złożone co najmniej 2 oferty niepodlegające odrzuceniu.