OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (23.04.2018 r.)
Zamawiający:
Miejska Energetyka Cieplna Piła Sp. z o.o.
Ul. Kaczorska 20
64-920 Piła
Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie sektorowe nr 11/2018 w trybie zapytania ofertowego prowadzone w oparciu o Regulamin Udzielania Zamówień w Miejskiej Energetyce Cieplnej Piła Sp. z o.o.
Przedmiot zamówienia:
REMONT DACHU NA BUDYNKU DOSTAWNYM KR-ZACHÓD W PILE
Wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.200 zł ( tysiąc dwieście złotych).
Wadium musi obejmować okres minimum 30 dni liczony od terminu składania ofert.
Termin realizacji:
Wymagany termin wykonania zamówienia do dnia 31.07.2018r.
Termin składania ofert:
7.05.2018 r. do godz. 11.00
Kryteria:
Cena ofertowa – 90%
Gwarancja – 10%
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
SIWZ nr 11/2018 w załączeniu.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
Mirosław Elicki – Dyrektor ds. techniczno-eksploatacyjnych w godz. 7.00-15.00,
tel. 67 215-16-25
Informacje dodatkowe:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji dotyczących złożonych ofert.