UNIEWAŻNIENIE PRZETARGU
1. Postępowanie prowadzono w trybie dwustopniowym na zasadach zawartych w Regulaminie Udzielania Zamówień będącym załącznikiem do Zarządzenia nr 11/2006 Dyrektora Miejskiej Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. w Pile, zgodnie z przesłankami zawartymi w §17 - §24 Regulaminu.
2. W wymaganym terminie złożono 2 oferty.
3. Postępowanie unieważniono na podstawie na podstawie pkt. 10 zdanie trzecie Warunków Zamówienia nr 29/2011.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
Zamawiający:
Miejska Energetyka Cieplna Piła Sp. z o.o.
Ul. Kaczorska 20
64-920 Piła
Tryb postępowania:
Postępowanie przetargowe nr 29/2011 w trybie dwustopniowym zgodnie z §17-24 Regulaminu Udzielania Zamówień.
Przedmiot zamówienia:
GEOPRZESTRZENNY SYSTEM DO EWIDENCJI I ZARZĄDZANIA SIECIĄ CIEPŁOWNICZĄ
Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie geoprzestrzennego systemu do ewidencji i zarządzania siecią ciepłowniczą w firmie Zamawiającego oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część A – dostawa i wdrożenie systemu
1. Wykonanie analizy przedwdrożeniowej obejmującej:
1. przeprowadzenie szczegółowej analizy migracji danych z obecnego systemu ewidencji funkcjonującego w przedsiębiorstwie;
2. opracowanie harmonogramu realizacji;
3. przekazanie wszelkich informacji dotyczących wymagań sprzętowych związanych z eksploatacją oferowanego systemu (dane techniczne wymaganego serwera, konfiguracja serwera, wymagania wobec sieci informatycznej, wymagania wobec łączy zdalnych, wymagania wobec stacji roboczych;
4. przeszkolenie użytkowników Systemu Zamawiającego w celu sprawnego zarządzania wdrożeniem jak i eksploatacją systemu;
2. Dostawę systemu wraz z instalacją, skonfigurowaniem oraz udzielenie:
1. 2 licencji edycyjnych jednoczesnego użytku
2. 8 licencji do przeglądania danych przez przeglądarkę internetową jednoczesnego użytku na korzystanie z dostarczonego oprogramowania;
3. Dostawę oprogramowania bazy danych będącej podstawą funkcjonowania systemu wraz z jej instalacją, skonfigurowaniem na serwerze Zamawiającego oraz udzielenie licencji na korzystanie z dostarczonego oprogramowania;
4. Kompleksowe wdrożenie systemu w firmie Zamawiającego w tym m.in.:
1. szkolenie administratorów Systemu wszczególności w zakresie obsługi i administrowania Systemem oraz bazą danych;
2. szkolenie użytkowników Systemu wszczególności w zakresie obsługi Systemu;
3. dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji użytkowej wszystkich modułów systemu, dokumentacji technicznej całego systemu zawierającej struktury danych, opis głównych algorytmów przetwarzania, opis dokonanych modyfikacji, opis integracji pomiędzy modułami systemu; wymienione dokumentacje dostarczone będą w postaci elektronicznej w języku polskim;
4. przeprowadzenie niezbędnych konfiguracji oferowanego oprogramowania;
5. migrację danych do oferowanego systemu
Część B świadczenie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego:
1. Świadczenie serwisu gwarancyjnego na czas wdrożenia jak i eksploatacji Systemu przez Zamawiającego. Oczekiwany okres bezpłatnej gwarancji po odbiorze całego systemu to 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru wdrożenia;
2. Świadczenie serwisu w ramach stałej kwartalnej opłaty ryczałtowej na serwis pogwarancyjny
TERMIN REALIZACJI: do 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
Warunki udziału w postępowaniu
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wymagane w niniejszym postępowaniu wynikające z § 6 Regulaminu Udzielania Zamówień.
II. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający uzna, iż warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, iż:
· w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków – jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 wdrożenia w polskich przedsiębiorstwach ciepłowniczych o przedmiocie i wartości zbliżonych do przedmiotu zamówienia (polegające na dostawie i wdrożeniu oferowanego systemu u podmiotów z branży ciepłowniczej), a dostawy i usługi te zostały wykonane w sposób należyty;
· jest producentem, autoryzowanym partnerem lub przedstawicielem producenta oferowanego systemu informatycznego oraz systemu baz danych będącego podstawą jego funkcjonowania,
· dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia z doświadczeniem we wdrażaniu systemów informatycznych
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów załączonych do wniosku metodą "spełnia/nie spełnia". Zamawiający zaprosi do negocjacji i składania ofert Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu. Ostateczna liczba Wykonawców zaproszonych do udziału w postępowaniu będzie wynikać z liczby złożonych wniosków.
Kolejność Wykonawców będzie ustalana na podstawie następującego kryterium:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga maks. (pkt) |
Punkty |
1. |
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat usług w przedsiębiorstwach ciepłowniczych spełniających warunki Zamawiającego |
100 |
2 usługi = 20 pkt 3 usługi = 30 pkt 4 usługi = 40 pkt 5 usług = 50 pkt 6 usług = 60 pkt 7 usług = 70 pkt 8 usług = 80 pkt 9 usług = 90 pkt 10 i więcej = 100 pkt |
III. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawca wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składa oświadczenie dotyczące spełniania warunków wynikających z § 6 Regulaminu Udzielania Zamówień (załącznik nr 1) wraz z dokumentami:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków.
2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 2).
3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w wyżej opisanym zakresie (załącznik nr 3).
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków;
5. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków.
6. Opis oferowanego systemu, w tym:
- sposób realizacji części A i części B
- przebiegu wprowadzania danych
- opis warunków gwarancji
- termin realizacji
Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, przy czym oświadczenie dotyczące spełniania warunków wynikających z § 6 Regulaminu winno zostać złożone w formie oryginału.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W razie rozbieżności za ważny uznaje się tekst polski.
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
21.11.2011 r. do godz. 1000.
Osoby uprawnione do kontaktów:
Tomasz Smoleń – Kierownik Działu Technicznego, w godz. 7.00-15.00
tel. 67215 16 29, kom. 691402541
Uwagi:
Regulamin udzielania zamówień jest udostępniony na stronie: www.mecpila.pl
Wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie lub faksem (droga faksowa nie dotyczy wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
Wniosek wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami winien być sporządzony i złożony u Zamawiającego w formie pisemnej w zaklejonej kopercie oznaczonej „Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – System do zarządzania siecią ciepłowniczą”.
Wniosek musi być własnoręcznie podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy (czytelny podpis albo podpis skrócony i czytelnie napisane imię i nazwisko, np. pieczęć imienna).
Jeżeli wniosek będzie podpisany przez pełnomocników, Wykonawca powinien dołączyć do wniosku pełnomocnictwa z treści, których wynikać będzie umocowanie do podpisania wniosku przez pełnomocników. Wszystkie pełnomocnictwa dołączone do wniosku powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.