Menu przedmiotowe

GEOPRZESTRZENNY SYSTEM DO EWIDENCJI I ZARZĄDZANIA SIECIĄ CIEPŁOWNICZĄ

UNIEWAŻNIENIE PRZETARGU


1. Postępowanie prowadzono w trybie dwustopniowym na zasadach zawartych w Regulaminie Udzielania Zamówień będącym załącznikiem do Zarządzenia nr 11/2006 Dyrektora Miejskiej Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. w Pile, zgodnie z przesłankami zawartymi w §17 - §24 Regulaminu.

2. W wymaganym terminie złożono 2 oferty.

3. Postępowanie unieważniono na podstawie na podstawie pkt. 10 zdanie trzecie Warunków Zamówienia nr 29/2011.


OGŁOSZENIE O PRZETARGU

Zamawiający:

Miejska Energetyka Cieplna Piła Sp. z o.o.

Ul. Kaczorska 20

64-920 Piła

Tryb postępowania:

Postępowanie przetargowe nr 29/2011 w trybie dwustopniowym zgodnie z §17-24 Regulaminu Udzielania Zamówień.

Przedmiot zamówienia:

GEOPRZESTRZENNY SYSTEM DO EWIDENCJI I ZARZĄDZANIA SIECIĄ CIEPŁOWNICZĄ

Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie geoprzestrzennego systemu do ewidencji i zarządzania siecią ciepłowniczą w firmie Zamawiającego oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Przedmiot zamówienia obejmuje:

Część A – dostawa i wdrożenie systemu

1. Wykonanie analizy przedwdrożeniowej obejmującej:

1. przeprowadzenie szczegółowej analizy migracji danych z obecnego systemu ewidencji funkcjonującego w przedsiębiorstwie;

2. opracowanie harmonogramu realizacji;

3. przekazanie wszelkich informacji dotyczących wymagań sprzętowych związanych z eksploatacją oferowanego systemu (dane techniczne wymaganego serwera, konfiguracja serwera, wymagania wobec sieci informatycznej, wymagania wobec łączy zdalnych, wymagania wobec stacji roboczych;

4. przeszkolenie użytkowników Systemu Zamawiającego w celu sprawnego zarządzania wdrożeniem jak i eksploatacją systemu;

2. Dostawę systemu wraz z instalacją, skonfigurowaniem oraz udzielenie:

1. 2 licencji edycyjnych jednoczesnego użytku

2. 8 licencji do przeglądania danych przez przeglądarkę internetową jednoczesnego użytku na korzystanie z dostarczonego oprogramowania;

3. Dostawę oprogramowania bazy danych będącej podstawą funkcjonowania systemu wraz z jej instalacją, skonfigurowaniem na serwerze Zamawiającego oraz udzielenie licencji na korzystanie z dostarczonego oprogramowania;

4. Kompleksowe wdrożenie systemu w firmie Zamawiającego w tym m.in.:

1. szkolenie administratorów Systemu wszczególności w zakresie obsługi i administrowania Systemem oraz bazą danych;

2. szkolenie użytkowników Systemu wszczególności w zakresie obsługi Systemu;

3. dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji użytkowej wszystkich modułów systemu, dokumentacji technicznej całego systemu zawierającej struktury danych, opis głównych algorytmów przetwarzania, opis dokonanych modyfikacji, opis integracji pomiędzy modułami systemu; wymienione dokumentacje dostarczone będą w postaci elektronicznej w języku polskim;

4. przeprowadzenie niezbędnych konfiguracji oferowanego oprogramowania;

5. migrację danych do oferowanego systemu

Część B świadczenie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego:

1. Świadczenie serwisu gwarancyjnego na czas wdrożenia jak i eksploatacji Systemu przez Zamawiającego. Oczekiwany okres bezpłatnej gwarancji po odbiorze całego systemu to 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru wdrożenia;

2. Świadczenie serwisu w ramach stałej kwartalnej opłaty ryczałtowej na serwis pogwarancyjny

TERMIN REALIZACJI: do 12 miesięcy od daty podpisania umowy.

Warunki udziału w postępowaniu

I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wymagane w niniejszym postępowaniu wynikające z § 6 Regulaminu Udzielania Zamówień.

II. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Zamawiający uzna, iż warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, iż:

· w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków – jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 wdrożenia w polskich przedsiębiorstwach ciepłowniczych o przedmiocie i wartości zbliżonych do przedmiotu zamówienia (polegające na dostawie i wdrożeniu oferowanego systemu u podmiotów z branży ciepłowniczej), a dostawy i usługi te zostały wykonane w sposób należyty;

· jest producentem, autoryzowanym partnerem lub przedstawicielem producenta oferowanego systemu informatycznego oraz systemu baz danych będącego podstawą jego funkcjonowania,

· dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia z doświadczeniem we wdrażaniu systemów informatycznych

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów załączonych do wniosku metodą "spełnia/nie spełnia". Zamawiający zaprosi do negocjacji i składania ofert Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu. Ostateczna liczba Wykonawców zaproszonych do udziału w postępowaniu będzie wynikać z liczby złożonych wniosków.

Kolejność Wykonawców będzie ustalana na podstawie następującego kryterium:

Lp.

Nazwa kryterium

Waga maks.

(pkt)

Punkty

1.

Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat usług w przedsiębiorstwach ciepłowniczych spełniających warunki Zamawiającego

100

2 usługi = 20 pkt

3 usługi = 30 pkt

4 usługi = 40 pkt

5 usług = 50 pkt

6 usług = 60 pkt

7 usług = 70 pkt

8 usług = 80 pkt

9 usług = 90 pkt

10 i więcej = 100 pkt

III. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

Wykonawca wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składa oświadczenie dotyczące spełniania warunków wynikających z § 6 Regulaminu Udzielania Zamówień (załącznik nr 1) wraz z dokumentami:

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków.

2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 2).

3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w wyżej opisanym zakresie (załącznik nr 3).

4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków;

5. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków.

6. Opis oferowanego systemu, w tym:

  • sposób realizacji części A i części B
  • przebiegu wprowadzania danych
  • opis warunków gwarancji
  • termin realizacji

Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, przy czym oświadczenie dotyczące spełniania warunków wynikających z § 6 Regulaminu winno zostać złożone w formie oryginału.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W razie rozbieżności za ważny uznaje się tekst polski.

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

21.11.2011 r. do godz. 1000.

Osoby uprawnione do kontaktów:

Tomasz Smoleń – Kierownik Działu Technicznego, w godz. 7.00-15.00

tel. 67215 16 29, kom. 691402541

Uwagi:

Regulamin udzielania zamówień jest udostępniony na stronie: www.mecpila.pl

Wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie lub faksem (droga faksowa nie dotyczy wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

Wniosek wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami winien być sporządzony i złożony u Zamawiającego w formie pisemnej w zaklejonej kopercie oznaczonej „Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – System do zarządzania siecią ciepłowniczą”.

Wniosek musi być własnoręcznie podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy (czytelny podpis albo podpis skrócony i czytelnie napisane imię i nazwisko, np. pieczęć imienna).

Jeżeli wniosek będzie podpisany przez pełnomocników, Wykonawca powinien dołączyć do wniosku pełnomocnictwa z treści, których wynikać będzie umocowanie do podpisania wniosku przez pełnomocników. Wszystkie pełnomocnictwa dołączone do wniosku powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Pliki do pobrania
Informacje o dokumencie
Zredagowano przez: Robert Kropornicki
Opublikowano przez: Robert Kropornicki
Data publikacji: 2012-03-28 14:02:39
Rejestr zmian dokumentu
powrót