WYNIK POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO (4.03.2019 r.)
1. Postępowanie przetargowe prowadzono w trybie zapytania ofertowego na zasadach zawartych w Regulaminie Udzielania Zamówień, który jest załącznikiem do Zarządzenia nr 39/2016 Prezesa Miejskiej Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. w Pile.
2. W postępowaniu nie złożono ofert.
3. Postępowanie unieważniono na podstawie §24 ust. 16 zdanie pierwsze Regulaminu Udzielania Zamówień, gdyż nie złożono ofert.
2. W postępowaniu nie złożono ofert.
3. Postępowanie unieważniono na podstawie §24 ust. 16 zdanie pierwsze Regulaminu Udzielania Zamówień, gdyż nie złożono ofert.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (8.02.2019 r.)
Zamawiający:
Miejska Energetyka Cieplna Piła Sp. z o.o.
Ul. Kaczorska 20
64-920 Piła
Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie sektorowe nr 2/2019 w trybie zapytania ofertowego prowadzone w oparciu o Regulamin Udzielania Zamówień w Miejskiej Energetyce Cieplnej Piła Sp. z o.o.
Przedmiot zamówienia:
PRZEBUDOWA WEJŚCIA GŁÓWNEGO ORAZ HALLU GŁÓWNEGO W BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM MEC PIŁA
Wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.000 zł (dwa tysiące złotych).
Wadium musi obejmować okres minimum 30 dni liczony od terminu składania ofert.
Termin realizacji:
Wymagany termin wykonania zamówienia do dnia 1.08.2019r.
Termin składania ofert:
28.02.2019 r. do godz. 11.00
Kryteria:
Cena ofertowa – 90%
Gwarancja – 10%
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
SIWZ nr 2/2019 w załączeniu.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
Mirosław Elicki – Dyrektor ds. techniczno-eksploatacyjnych w godz. 7.00-15.00,
tel. 67 215-16-25
Informacje dodatkowe:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni począwszy od dnia otwarcia ofert.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji dotyczących złożonych ofert.